Dostaňte své služby do lesku - spokojený zákazník i host
Projekt určený pro oblast hotelnictví, gastronomie, wellness, lázní, fitness, cestovního ruchu a maloobchodu
Pokulhává kvalita Vašich služeb? Máte málo zpětné vazby od zákazníků a hostů? Chcete oživit Vaše služby? Máte pocit, že je potřeba se více věnovat péči o zákazníky a zaměstnance a nevíte jak na to?
Využijte mé „externí oko“, cit pro kvalitu, wellness vzdělání, praxi a trenérské zkušenosti a pojďme spolu zapracovat na zkvalitnění Vašich služeb , získání stálých hostů i motivovaných zaměstnanců a zvýšení prestiže Vaší společnosti .
Existují pouze dva způsoby, jak se odlišit. Buď jste lepší nebo levnější. (Neznámý autor)
Mohu Vám pomoci například:
- odhalit nedostatky v poskytování zákaznických služeb a péče o hosta,
- najít způsoby, jak odstranit slabá místa,
- zmapovat prodejní dovednosti Vašich lidí a potenciál rozvoje,
- nabrat a udržet schopné lidi díky zefektivnění personálních procesů spojených s náborem, zaučením a rozvojem zaměstnanců,
- vytvořit smysluplné standardy a uvést je do praxe,
- udržet trvale standardy vytvořením sítě interních trenérů,
- zlepšit prozákaznický přístup Vašich zaměstnanců,
- zvýšit prodej nastavením motivujícího systému hodnocení prodejních výsledků,
- snížit počet zákaznických stížností na nekvalitní servis,
- zlepšit koučovací dovednosti středního managementu.
Jaké nástroje využívám?
- Tréninky pro zaměstnance v 1. linii i pro střední management,
- Koučování všech úrovní managementu,
- Mystery visit/shopping/calls,
- Tvorba a implementace standardů,
- Podpora prodeje (upselling, cross-selling),
- HR poradenství,
- Teambuilding/Teamspirit.
Zajímá Vás více? Podívejte se do referencí a nebo mě přímo kontaktujte .