Dostaňte své služby do lesku - spokojený zákazník i host

Projekt určený pro oblast hotelnictví, gastronomie, wellness, lázní, fitness, cestovního ruchu a maloobchodu

Pokulhává kvalita Vašich služeb? Máte málo zpětné vazby od zákazníků a hostů? Chcete oživit Vaše služby? Máte pocit, že je potřeba se více věnovat péči o zákazníky a zaměstnance a nevíte jak na to?

Využijte mé „externí oko“, cit pro kvalitu, wellness vzdělání, praxi a trenérské zkušenosti a pojďme spolu zapracovat na zkvalitnění Vašich služeb , získání stálých hostů i motivovaných zaměstnanců a zvýšení prestiže Vaší společnosti .

Existují pouze dva způsoby, jak se odlišit. Buď jste lepší nebo levnější. (Neznámý autor)

Mohu Vám pomoci například:

  • odhalit nedostatky v poskytování zákaznických služeb a péče o hosta,
  • najít způsoby, jak odstranit slabá místa,
  • zmapovat prodejní dovednosti Vašich lidí a potenciál rozvoje,
  • nabrat a udržet schopné lidi díky zefektivnění personálních procesů spojených s náborem, zaučením a rozvojem zaměstnanců,
  • vytvořit smysluplné standardy a uvést je do praxe,
  • udržet trvale standardy vytvořením sítě interních trenérů,
  • zlepšit prozákaznický přístup Vašich zaměstnanců,
  • zvýšit prodej nastavením motivujícího systému hodnocení prodejních výsledků,
  • snížit počet zákaznických stížností na nekvalitní servis,
  • zlepšit koučovací dovednosti středního managementu.

Jaké nástroje využívám?

  • Tréninky pro zaměstnance v 1. linii i pro střední management,
  • Koučování všech úrovní managementu,
  • Mystery visit/shopping/calls,
  • Tvorba a implementace standardů,
  • Podpora prodeje (upselling, cross-selling),
  • HR poradenství,
  • Teambuilding/Teamspirit.

Zajímá Vás více? Podívejte se do referencí a nebo mě přímo kontaktujte .